31 Aralık 2009 Perşembe

Doğum Günü & Yılbası Heycanı :)

Tülü böcüğün bugün doğum günü.. :) ee tabbii bide yılbası olunca heycan ikiye katlanıo :)

Bu yılda beklediklerimi dilek listeme yazdım aslında, ama yine yazıya dökmek istiyorum :)
Bu yıl hayttan mutluluk ve huzur diliyorum. Önümde ÖSS var inş. kazanırım we ii bi bölüme yerleşirim :) En üyük istediğim aslında TIP kazanmak ama ben bile bunun olabiliceğini sanmıyorum:(

We arkadaslarımla daha cok zaman gecirmeyi diliyorum :( Malum Öss calışmaları yüzünden pek zaman geçiremedik :( Bi kazanalımda hepsinin acısını cıkarıcaz inş. :)

En Önemliside Bu Yıl Dünyada Huzur Diliyorum!.. Bu yıl bütün dünya tam anlamıyla karıstı cok üzücü olaylar yasandı inş. 2010 da bunların hiç birisi tekrarlamaz.. :(

Pasta üflerken dilenen dilek kabul olur derler :) Bende Pastamı üflerken mutluluk ve dünya barısını diliycem :) ...

4 yorum:

  1. bu yazıyı da eksiksiz türkçe ve bizim alfabemizde yazmanı diliyorum senden yeni yıl hediyesi olarak...

    YanıtlaSil
  2. :) Alışmışız Frambuazlı Ruh Pastam :( Olmaz bir daha:(

    YanıtlaSil
  3. ortadoğu ve batının en muhalefet stajyeri, nam-ı diğer tülü böcük; nice mutlu senelere doğum günün kutlu, mutlu olsuuuuun...

    yeni yıl ve yeni yaşın sana; kucak dolusu mutluluk, nazarsız bolcana başarı getirsiiin. tütütü maşallah benim kuzucuğumaaa:)))

    YanıtlaSil
  4. Ayy canım franbuazlı pastamm :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil